La classe de primer planta romaní

Després de fer el taller «Colònia de romaní», els alumnes
de primer han anat a l’hort a plantar-ne tres mates.
Esperem que l’any que ve siguin molt grans i estiguin ben
florides perquè els nostres companys de P5 puguin
conèixer aquesta planta aromàtica, perenne, amb flors de
colors blaus i violetes molt perfumades que podem veure
des de la tardor fins la primavera.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut