LA CASTANYADA, FESTA TÍPICA I TRADICIONAL

El passat 30 d’octubre, l’Escola Sol i Vent vam celebrar la tradicional festa de la Castanyada. A la tarda, a les 15:00h, vam sortir al pati a ballar unes danses tradicionals catalanes, que havíem practicat a la classe de música. Vam ballar des de P-3 fins a 6è.

A continuació, l’alumnat de 6è va repartir les castanyes torrades pels pares i les mares de l’AMPA. Moltes gràcies AMPA per ajudar-nos a torrar les castanyes.

Vam passar l’estona menjant i parlant fins a 2/4 de 5, quan va ser l’hora de marxar cap a casa.

Us deixem un vídeo i les fotografies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *