LA CASTANYADA (amb màniga curta)

El divendres amb molta il·lusió tots plegats vam celebrar la castanyada a l’escola.

Els alumnes disfressats de castanyers/res van participar en el concurs per escollir el millor castanyer i castanyera de cada curs. Que emocionant!!

Ahh! i a la tarda tots a ballar les danses preparades i tot seguit a menjar les castanyes; torrades per l’AFA. Boníssimes!!.

Va ser una festa fantàstica.

Us deixem un petit vídeo de la castanyada.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut