La casa a primer

Els alumnes de primer van conèixer la casa, les seves parts, tipus de cases, per què és important tenir-ne una, com es construeixen i qui. Van observar imatges de diferents models de casa ( casa de poble, casa adossada, pis, xalet, cabana, iglú, gratacels, casa flotant, tipi, masia,…) Van muntar el racó de la casa on hi posaren tot de material referent al tema (contes, imatges de diferents tipus de cases, de cases del món, jocs dels diferents estris de cada dependència, unes casetes de plàstic amb personatges per poder-hi jugar, etc…) i un gran mural amb els interiors d’una casa.
També varen fer una interessant sortida virtual per anar a visitar diferents cases a través del Google maps. Els alumnes van presentar i explicar com és la seva casa o la dels avis. En acabar el tema van pintar una casa i se la van poder emportar plastificada i imantada per decorar la seva.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *