La Caputxeta Vermella a P3

A P-3 aquest trimestre hem explicat el conte de “La Caputxeta Vermella”. L’ Estefania i en Moha, la mare i el pare de la Nora, van venir a la classe a representar-lo amb titelles. Ens va agradar molt. Gràcies !

I nosaltres també el vàrem representar.

Cliqueu damunt la foto i podreu veure més moments.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut