FESTA BENVINGUDA COMUNITAT EDUCATIVA

El passat divendres tota l’escola va fer la festa de benvinguda de la comunitat educativa.

Cada classe va gravar un vídeo demanant un desig pel curs 20-21 i mostrant una de les lletres del “lema” d’aquest any escolar.

Mireu el vídeo i sabreu quina és la frase.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut