EXPOSICIÓ DE GEL

EL PASSAT DIVENDRES ELS NENS I NENES D’INFANTIL HEM ORGANITZAT UNA EXPOSICIÓ DE GEL AL NOSTRE PATI. ELS DE P3 I P4 HEM FET ELS CARTELLS.  ELS DE P5 HEM ESCRIT CARTES CONVIDANT A TOTS ELS ALUMNES DE PRIMÀRIA A VISITAR L’EXPOSICIÓ. A CASA, AMB LA FAMÍLIA, HEM CREAT DIFERENTS ESCULTURES AMB EL GEL I  A PRIMERA HORA  LES HEM PORTAT A L’ESCOLA. UNA VEGADA L’EXPOSICIÓ HA ESTAT PREPARADA L’HEM VISITAT PER NIVELLS. ENS HA AGRADAT MOLT A TOTS I A TOTES.

 

VEURE VÍDEO

1 comentari a “EXPOSICIÓ DE GEL”

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut