EL CARNAVAL A LA NOSTRA ESCOLA

La setmana passada va ser una setmana de gresca i xerinola a la nostra escola amb l’arribada del Rei Carnestoltes i les consignes a seguir, totes elles relacionades amb l’artista que estem treballant; la Judith Scott.

Cada matí ens venia a visitar amb gran alegria tot observant si dúiem la consigna d’aquell dia. El Dijous Llarder vam realitzar una sortida pels camins del voltant de Vilafant i plegats vam esmorzar un menjar típic de Dijous Gras. Feien goig els nostres entrepans de truita, de botifarra, les coques de llardons…

I divendres, finalment, va arribar l’esperada rua pels carrers del poble. Les famílies i les ganes de passar-ho bé ens van acompanyar en una cercavila on vam lluir les consignes de la setmana ben embolicats.

A la tarda, la festa estava a punt de finalitzar però abans d’acomiadar aquesta magnífica setmana, vam fer uns tallers relacionats amb el Carnaval i vam ballar. Visca el Carnaval, visca el Rei Carnestoltes i fins el proper curs!

Mireu el vídeo!