DANSES A MÚSICA

A l’àrea de música, els nens i les nenes de segon han començat a treballar la dansa. Per grups, han posat en pràctica el que han après i s’ho han passat molt bé. Ha coincidit amb el carnestoltes, i per això ens han ensenyat les seves disfresses. 

Fotografies

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut