CLOENDA JOCS DE TAULA

El passat dijous dia 8 de juny es van celebrar a la cloenda de jocs de taula a l’escola Sol i Vent.

Aquesta cloenda significava el tancament de les sessions de jocs de taula que s’han anat realitzant al llarg del curs.

Es va dur a terme de forma conjunta tota la comunitat educativa: mestres, alumnat, famílies, personal PAS…

De bon matí la brigada de l’Ajuntament ens va ajudar a col·locar les taules i les cadires a sota les moreres del pati, buscant les ombres per protegir-nos del sol i la calor.

A les 9h ben puntuals, ens vam reunir tots en rotllana al pati de l’escola, donant la benvinguda a tots els participants de la cloenda.

La circulació era lliure, hi havia un plànol on poder buscar cada joc a quina taula estava situat. Es podien trobar jocs en els tres idiomes treballats a l’aula: català, castellà o anglès.  Hi havia, però un requisit, si tots els llocs estaven ocupats, caldria buscar -ne un altre o bé esperar que s’acabés la partida per poder-s’hi afegir.

Hi havia jocs per tots els gustos; jocs de lògica, jocs de rapidesa càlcul, jocs on calia ser expert en ortografia, joc on buscar les diferències… però sobretot, hi havia jocs per passar-s’ho molt bé aprenent .

En acabar, igual com hem fet durant les sessions al llarg del curs, calia anar a fer una rotllana per fer el tancament i comprovar si havien complert bé les normes.

Va quedar demostrat que durant el curs hem après molt perquè els nens i nenes de l’escola i les famílies van gaudir molt. Cal afegir a més, que gairebé tots els nens i nenes a l’escola van obtenir un nivell avançat en aquesta cloenda de jocs de taula.

La valoració de tots plegats va ser molt bona, això sí, demanaven tenir una mica més de temps per jugar.

Estem molt orgulloses de veure com tot l’alumnat de l’escola Sol i Vent aprenen jugant!

Tan de bo aquest estiu pugueu seguir compartint estones de joc amb amics i família!

Petit vídeo de la cloenda de jocs de taula.