Cicle superior prepara activitats pels pares i mares

Hola famílies,

Els alumnes de cicle superior vam preparar una activitat molt divertida pels pares i mares. Voleu que us l’expliquem?

Doncs mireu, una tarda de plàstica vam fer un dibuix de les nostres vacances, llocs que vam visitar, ciutats, viatges, sortides… però també vam fer algun dibuix trampa.

Els pares i mares que van venir a la reunió, tenien una missió. Posar el nom a aquell dibuix que es pensaven que era el del seu fill o filla. I la veritat… el percentatge d’encert va ser molt elevat! Felicitats pares i mares!!!

Us deixem unes fotos i un video on ho podreu observar.