CARNESTOLTES 2023

La setmana passada va ser una setmana diferent i divertida, ja que l’aparició del Rei Carnestoltes va capgirar tota l’escola! El dilluns els alumnes de 6è van llegir el pregó de la festa i van donar les consignes per portar al llarg de la setmana. D’altra banda també ens va proposar uns reptes en Ramon rodamon: Confegir una maleta ben xula amb una caixa de sabates i crear una cercavila ben lluïda amb els edificis del món que treballem a l’escola. A més el dijous llarder vam fer una sortida de tot el dia on tots els alumnes van caminar i jugar moltíssim.

Va ser una setmana plena d’emoció, diversió i rica amb aprenentatges!

Tot seguit us deixem un petit vídeo.