A tercer plantem melissa

La planta aromàtica que ens toca cuidar a la classe de tercer és la melissa.

Per això hem baixat a l’hort a plantar-ne.

Primer l’hem observat i dibuixat. Després l’hem plantat.

Ara serà qüestió d’anar-la cuidant per tal de poder-la veure créixer i florir!

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut