A P4 TOQUEM EL DJEMBÉ

Durant aquest segon trimestre, els nens i nenes de P4 hem après a tocar el Djembé.

El djembé és un instrument de percussió que  és originari d’Àfrica. Concretament d’unes localitats de Bamako (Mali) i Kankan (Guinea).

Vam estar gaudint molt de l’activitat i ens ho vam passar molt bé!

A continuació us mostrem un breu vídeo de l’activitat.

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut