SORTIDA A PLA DE L’ESTANY (CICLE INICIAL)

El dijous 31 de maig, els alumnes de primer i segon van visitar la fàbrica de xocolata Torras de Cornellà de Terri, una de les més antigues empreses xocolateres del país, fundada al 1890. Van poder veure les instal·lacions i conèixer el procés de fabricació i empaquetament de la xocolata a través d’una visita guiada i un visionat on els van explicar que la casa Torras va ser pionera en derivats del cacau “sense sucre”, entre altres informacions. Abans de marxar els van donar una xocolatina per postres i una capsa molt maca amb diferents tipus de xocolata. També van poder visitar les daines que hi ha al recinte exterior. Al migdia van conèixer l’estany de Banyoles, el llac natural més gran de Catalunya. I, després d’escoltar unes llegendes locals, van dinar i jugar al Parc de la Draga.

Fotografies

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *