Nom de l'autor: admin

COMIAT P5

Aquest dimarts a la tarda vam fer una festa per celebrar el final d’etapa dels alumnes de P5. Plegats vam viure moments molt emocionants i intensos. De ben segur que mai oblidarem aquest dia! Enhorabona P5!  

COMIAT P5 Llegeix més »

SORTIDA CICLE MITJÀ

L’alumnat de cicle mitjà va gaudir d’un dia de sortida molt refrescant. Finalment, després d’un ajornament per mal temps, ens vam poder desplaçar a Albanyà per realitzar una activitat del  projecte Agenda 21 acompanyats dels monitors Xavier Vizcaíno i Montse Sanz. Tot complementant el treball de la Hidrosfera a medi, hem pogut conèixer el poble

SORTIDA CICLE MITJÀ Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut