EL RECORREGUT DE LA MUGA CICLE MITJÀ

El dia 10 de febrer, els i les alumnes de tercer i quart de l’escola, vam fer una sortida pel recorregut del riu la Muga.

Vàrem fer un recorregut per explorar el curs alt, mitjà i baix del riu. Vam anar des de Sant Llorenç de la Muga, al pantà de Boadella fins a la desembocadura a Empuriabrava.

Va ser una sortida molt divertida, on a més d’aprendre moltes coses, vam compartir experiències i bons moments amb els companys i companyes de cicle.

Cliqueu sobre la imatge per veure més fotos.

img_8088

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut