P4 VA A L’HORT

Els nens i nenes de P4 durant aquest segon trimestre hem continuat gaudint d’aquest espai tant meravellós que tenim a l’escola; l’hort. Hi hem descobert l’hivern, hi hem esmorzat, l’hem dibuixat, ens hem convertit amb exploradors, hi hem sembrat les cebes… Ens agrada molt anar a l’hort i participar de la seva màgia!

VÍDEO

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut