Cody&Roby a racons de CS

Els alumnes de CS hem treballat els robots i la programació d’una manera molt senzilla i divertida! I sense utilitzar ordinadors ni tauletes! Què us sembla? Ha estat molt divertit!  Hem fet lliguetes i tot!

Fotografies

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut