Cody&Roby a racons de CS
Els alumnes de CS hem treballat els robots i la programació d’una manera molt senzilla i divertida! I sense utilitzar ordinadors ni tauletes! Què us sembla? Ha estat molt divertit! Hem fet lliguetes i tot! Fotografies
Cody&Roby a racons de CS Llegeix més »




