Trabalham es matematiques a trauès dera manipulacion damb materiaus
diuèrsi e volem qu’es mainatges e mainades siguen capables (tostemp segontes eth sòn moment maduratiu) de rasonar, de demanar, d’intuir, de comparar, de compartir experiéncies, de prepausar-se dobtes, ipotèsis, de hèr generalizacions, eca.
Damb aguest projècte se respècten es diferenti ritmes d’aprendissatge.
Se fomente era autonomia .
S’ajude a socializar es escolans, a compartir materiaus e experiéncies e, donques, a enriquir-se es uns damb es auti.
Se hèr der assag/error ua hònt rica d’aprendissatge.
Era observacion des mèstres de coma es escolans interactuen damb es materiaus da informacion de en quin moment evolutiu se tròben.
I a tres moments de trabalh:
1.- Es escolans jòguen liurement damb eth materiau, ,estornegen, tòquen, pròven relacionen…
2.- Intervencion dera mèstra en tot hèr preguntes tà que se plantegen ipotèsis, dubtes, qüestions
3.-Reflexion e autoavaloracion
En Cicle Iniciau i a continuacion damb un materiau similar pr’amor que trabalhen damb era madeisha editoriau.