Entà finalizar era seqüéncia lingüistica “Cuedam e aprofitam es nosti bòsqui” es escolans de cicle miei, s’an endonviat, coma producte finau, un robòt sostenible que pogue transportar husta peth bòsc.
Auem pensat coma le poderíem bastir e damb quini materiaus. Auem creat un tèxte instructiu entà saber es passi que mos calerie seguir.
Fin finau auem creat prototipes damb es robòts edison. Aguesti robòts les auem hèt a circular per un circuit mercat en classa, que volie simular un bòsc, en tot programar-les entà qu’esvitèssen diuèrsi obstacles.
Un trabalh complèrt que mos a permetut trabalhar disparières tipologies de tèxte. En castelhan era descripcion d’un bòsc, en catalan poèmes sus era natura e eth bòsc e en aranés eth tèxte instructiu que mos a servit entà bastir eth robòt. Totun ena seqüéncia tanben i a agut un trebalh globau e transversau en toti es ambits, que mos a permetut trabalhar d’auti contenguts com era energia, er aprofitament deth bòsc, eth lenguatge de programacion e era robotica.
Aciu vos deisham quauqua instantànea de tot eth procès!


Molt xulo!! Bravo!
Veig projecte STEAM en el fet de que es potencia la creativitat per resoldre un problema o repte com és la necessitat de transportar fusta pel bosc. La programació és una eina per arribar a resoldre el repte (podia haver estat una altra).
Lo sostenible no és tant el robot (peça important en la motivació) sinó prendre consciència de “Cuedam e aprofitam es nosti bòsqui”.
Enhorabona! això si que ja és STEAM!!