Mobilitat Segura CS

5è:

Dimecres 24 de març els mossos ens van venir a veure, un any més, per parlar-nos sobre mobilitat segura.

Aquest any ens hem hagut de posar a la pell dels conductors i les conductores. Ens hem adonat de les conseqüències que pot tenir quan anem amb bicicleta o patinet sense mirar, sense casc, distrets… I com sovint el que fem és buscar excuses per no fer les coses ben fetes.

També vam fer una dinàmica per posar-nos a la situació d’una persona que va conduint per la carretera, fa tard a la feina, vol trucar, hi ha camions que l’alenteixen, vol avançar-los… i vam reflexionar sobre totes les opcions que teníem i les conseqüències de cadascuna d’elles.

6è:

Avui dijous 25 de març, han vingut els mossos a l’escola a fer-nos una activitat sobre la mobilitat segura.

Ens han fet veure com la influència del grup, de vegades, ens fa prendre decisions equivocades. No ens hem de deixar influenciar pels altres i desplaçar-nos amb seguretat quan anem pel carrer; per anar a l’escola, quan anem de compres, etc.

Ens han fet reflexionar molt i hem pres més consciència sobre aquest tema.