COLÒNIES RIALP CS

Els dies 4 i 5 de juny els nens i nenes de cicle superior vam anar de colònies a l’alberg Les Estades de Rialp.

Van ser dos dies magnífics on vam compartir moments junts, vam fer activitats de natura com caiac i ràfting, jocs de nit amb llanternes, partides de “ping-pong”, balls amb coreografia… i poques hores de dormir!

Ens quedarà un bon record d’aquests dos dies a la muntanya.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut