MÀSCARES CS

Aprofitant que aquesta setmana és Carnestoltes, l’alumnat de Cicle Superior, hem fet a l’assignatura de plàstica, unes màscares molt originals. Hem utilitzat material reciclat, les hem pintat i decorat. Un treball molt creatiu i divertit. Us ho ensenyem amb aquest vídeo.

SETMANA DIFERENT

Benvolgudes famílies,
Els nens i nenes de 6è ens han proposat que la setmana del 8 al 12 de febrer, anem a l’escola vestits de manera divertida i diferent.
Les consignes proposades, les trobareu al taulell d’anuncis, a les diferents entrades, a la web de l’escola i també les… Llegeix més»

FEM CAGAR EL TIÓ

Després de menjar plats i plats de peles de mandarines, de plàtans i alguna galeta… ha arribat l’hora de fer cagar el Tió!

Però prèviament, la senyoreta Lourdes ens ha explicat uns contes molt bonics amb uns missatges molt especials i amb una ambientació de músiques nadalenques. Aquests contes són:

• P3: Un Nadal al Pol Nord
  • P4 i P5: La Mariona i l’arbre de Nadal
  • 1R: El Tió de Nadal
  • 2N: Conte de Nadal

A continuació, hem sortit a “fer cafar el Tió”, hem cantat la cançó i hem picat amb il·lusió!