FEM CAGAR EL TIÓ

Després de menjar plats i plats de peles de mandarines, de plàtans i alguna galeta… ha arribat l’hora de fer cagar el Tió!

Però prèviament, la senyoreta Lourdes ens ha explicat uns contes molt bonics amb uns missatges molt especials i amb una ambientació de músiques nadalenques. Aquests contes són:

• P3: Un Nadal al Pol Nord
  • P4 i P5: La Mariona i l’arbre de Nadal
  • 1R: El Tió de Nadal
  • 2N: Conte de Nadal

A continuació, hem sortit a “fer cafar el Tió”, hem cantat la cançó i hem picat amb il·lusió!

CARTA CAMARLENC

Avui, els nens i nenes de P3, P4, P5, 1r, 2n i 3r, hem anat a tirar la carta a la bústia del Camarlenc.

Hem fet molt bona lletra perquè pugui llegir bé les coses que hem demanat.

A partir d’ara, aquestes cartes faran un llarg viatge!

NADAL 6È

L’alumnat de 6è, els més grans de l’escola, hem ballat un remix titulat “We wish you a Merry Christmas”.
I tal com diu la lletra de la cançó… us volem desitjar un Bon Nadal!
Esperem que us agradi.

NADAL P3

Els nens i nenes de P3 hem preparat la nadala “Ara ve Nadal”.
Ens ha agradat molt tocar la pandereta! Esperem que us agradi!

NADAL 4T

Els nens i nenes de 4t hem preparat la cançó “All I want for Christmas is you”.
Ens hem divertit molt! Per cert, no us perdeu les preses falses, també conegudes com “tomes falses”.

NADAL P4

Els nens i nenes de P4 hem preparat el poema “L’estrella de Nadal” i una dansa amb la cançó “Ja arriba Nadal”.
Esperem que gaudiu de l’actuació i que llegiu el nostre missatge final amb lletres de colors!

NADAL P5

Els nens i nenes de P5 hem preparat la dansa “He fet un ninot de neu” i el poema “L’hivern”.
Ens ha encantat ballar amb el nostre amic: el ninot de neu.
Esperem que us agradi!

NADAL 2N

Els nens i nenes de 2n hem preparat la “Marxa de Radetzky” de Johann Strauss amb percussió corporal.
Ens ho hem passat d’allò més bé coordinant els moviments amb la música!
Gaudiu de l’actuació i Molt Bones Festes!

NADAL 3R

L’alumnat de 3r hem preparat una actuació amb la música “Aquí és Nadal i estic content” del grup La Pegatina.
Si voleu saber que hi ha dins el regal…no us perdeu el final.
Bones Festes a tots i totes!

NADAL 1R

Els nens i nenes de 1R hem preparat la cançó “Nadal de colors” i el poema “L’escola és tancada”.
Aprofitem per destitjar-vos unes Molt Bones Festes i esperem que us agradi!

LA BÚSITIA DEL CAMARLENC

Avui a les 11h del matí, hem sortir al pati ja que esperàvem una sorpresa!!
Ha entrat la cartera del poble de Benavent carregada amb una gran bústia. Aquest curs no pot venir el Camarlenc pel Covid-19 i no podrà recollir les cartes pels Reis Mags,… Llegeix més»

Arriba el Tió (Ed. Infantil)

Aquesta tarda ha estat molt especial, la senyoreta Magda ens ha avisat que ha sentit un soroll des del seu despatx. El soroll era com de fusta i s’ha espantat. Qui ho haurà fet?
Tots ens hem emocionat, i hem pensat amb el Tió ja que… Llegeix més»