SORTIDA DE TARDOR (FINCA DIVINA PASTORA)

El divendres 28 d’octubre tot l’alumnat de l’escola vam anar fins a la finca Divina Pastora de Balaguer per passar un dia de convivència tots junts. Va ser un dia molt emocionat on vam poder compartir temps i experiències amb els nostres companys i companyes d’altres cursos tot participant dels següents tallers:

Alumnat d’educació infantil i cicle inicial:

• Petits grangers. Vam escoltar un conte, vam veure alguns animals de la granja com són les gallines i els cavalls i finalment, vam fer amb fang una ferradura.
  • Cerca del tresor: vam haver de superar un seguit de proves per trobar un tresor amagat.
  • Fruits de la tardor: vam poder recollir fruits de tardor. Vam conèixer diversos tipus de fruits, les seves característiques, olor…

Alumnat de cicle mitjà i cicle superior:

• Circ: vam practicar les nostres habilitats com a malabaristes i també el nostre equilibri amb diferents materials. Vam comprovar que no és una tasca senzilla, però va ser una estona divertida.
  • Jocs cooperatius: vam haver de treballar en equip per tal d’aconseguir els diferents reptes i jocs que ens proposaven.
  • Escalada: amb paciència i habilitat vam aconseguir posar els peus i les mans en els llocs adequats per poder avançar paret amunt. Fins i tot alguns i algunes vam poder arribar a tocar la campana!