ELS BENEFICIS DE LA LECTURA

A través de la lectura s’adquireixen tot tipus de coneixements i a més, afavorim diferents processos en el desenvolupament dels infants.

A grans trets destacarem la millora de la capacitat de memòria i concentració, un bon desenvolupament de la imaginació i la creativitat, la capacitat d’empatitzar (identificant-se amb els personatges dels llibres), etc…

En aquesta època de l’any les rutines i els horaris canvien per complet. Els/Les nostres fills/filles tenen més temps lliure, fins i tot alguns arriben a avorrir-se, i diuen que l’avorriment estimula la creativitat.

És el moment de descansar, de jugar i de divertir-se, d’activar-se físicament i de submergir-se en un llibre. La majoria d’infants acaben embadalits davant del televisor, la tauleta o la consola, però “la lectura és sempre la millor alternativa a les pantalles”.

Biblioteca de l’escola.

BON NADAL A TOTS I A TOTES!!!