SANT JORDI

Els nens i nenes de tota l’escola hem realitzat diferents activitats per celebrar la diada de Sant Jordi:

• Apadrinament lector: l’alumnat de CM i CS hem apadrinat els nostres fillols i filloles d’EI i CI. Hem compartit una bona estona gaudint de la lectura de contes.

Apadrinament lector 24Kizoa Movie Maker
  • Durant la tarda, els nens i nenes de 6è hem venut roses de Sant Jordi. L’AFA ha organitzat un photocall, uns tallers en família i ens ha repartit pomes i aigua per berenar.

Aprofitem per donar les gràcies a l’AFA per la seva col·laboració en aquesta celebració i també a l’Artista Ester Gracia, mare de l’escola, per la realització d’aquest photocall tan espectacular!