COLÒNIES LA GARBINADA TORROELLA DE MONTGRÍ CS

L’alumnat de Cicle Superior hem anat de colònies a la casa de colònies La Garbinada de Torroella de Montgrí.

El primer dia hem dinat i hem començat amb les activitats d’aigua. Hem fet caiac i raids a la desembocadura del riu Ter. Ha set molt divertit i ens hem remullat molt a gust.

Després hem tingut temps lliure amb els mestres i ens hem banyat al mar, on l’aigua estava una mica més freda però com feia calor, ens ho hem passat genial.

Finalment, a la nit, hem fet un joc de rol i una estona de discoteca.

El dimecres, ens hem acomiadat de les colònies fent una activitat amb monopatins que simulen al windsurf i també unes rutes amb bicicleta de muntanya.

Han estat dos dies plens d’emocions i on hem gaudit molt de les activitats i hem conegut gent nova d’altres escoles i instituts.

No ens oblidarem mai d’aquesta experiència.