CELEBREM LA CASTANYADA

Avui, a tota l’escola, hem celebrat la castanyada.

Al matí, l’alumnat de 6è hem pintat elements de la tardor per decorar l’escola, hem fet paperines, i hem ajudat a coure les  castanyes. També ha vingut tot l’alumnat d’educació infantil que ens ha ajudat a decorar els dibuixos.

Per la tarda, tots els nens i nenes de l’escola hem ballat la cançó de “La Rumba de les Castanyes” acompanyats pels nostres familiars. Abans, l’alumnat de 6è ens hem vestit de castanyeres i castanyers. I després del ball, hem repartit castanyes a tots els companys i companyes de l’escola.

Ha set una tarda molt divertida i hem gaudit molt!

Aprofitem per agrair a l’AFA i a les famílies la seva col·laboració en la festa de la castanyada.