CELEBREM EL DIA DE LA MONA 5è

El dia 8 d’abril tot l’alumnat vam celebrar el dia de la Mona.

Els alumnes de 5è vam començar elaborant la nostra pròpia mona. No li va faltar de res! Xocolata, plomes, un pollet, ous, colors ben vius… Ens ho vam passar molt bé i el resultat no només va ser vistós, sinó que va ser deliciós!

Després vam iniciar la Jornada «Pasqu-esportiva», per anar fent gana: concurs de punteria (tir a l’arc) i de bàsq-cap (al cap de la Teacher!), seguit de les carreres de relleus (portant companys/es, fent de cucs, saltant…).

Amb tanta activitat ja ens va entrar la gana i vam anar, junt amb els nostres veïns i veïnes de 6è, a menjar-nos la mona als Trullets i vam acabar el matí jugant a la pista poliesportiva que hi ha al costat.

Finalment, a la tarda, després de veure i aplaudir l’obra de teatre de 6è, vam fer un concurs de ball-exprés. En el conjunt de les 4 proves, els equips vam quedar 2 a 2… Empat! Així que tota la classe es va emportar el seu premi i un ou de Pasqua amb sorpresa.

Quin dia més bonic!