CELEBRACIÓ DIADA DE SANT JORDI

El divendres 21 d’abril vam celebrar la diada de Sant Jordi a l’escola.

Al matí, per cicles, vam anar pintant amb música de Sant Jordi, uns pòsters que ens va realitzar l’artista Dude de Lleida. Van quedar molt bonics.

Després vam fer entrega de llibres del concurs de bibliorepte, en el que alguns alumnes vam ser afortunats i ens va tocat unes sorpreses. A més a més, vam fer entrega d’un munt de llibres que l’AFA de l’escola va comprar per a la biblioteca del centre. Havia un munt de llibres i eren una passada.

Per la tarda, vam fer apadrinament lector entre padrins de CM i CS i fillols i filloles de CI i Educació Infantil. Va ser molt divertit i interessant poder ensenyar als més petits.

Finalment, vam fer un photocall amb el mural tan preciós que va quedar.

Va ser un dia molt festiu i ens ho vam passar genial.