CARDIOHORT EI

El passat divendres vàrem celebrar amb les famílies dels nenes i nenes d’Educació Infantil el Programa SI relacionat amb el Projecte Hort. Primer vàrem fer una representació teatral de benvinguda i desprès ens vàrem repartir en tres grups per fer diferents activitats relacionades amb el projecte del CardioHort. Les famílies acompanyaven als nens i nenes i participaven als diferents tallers: taller d’alimentació, taller de moviment i taller de relaxació. Finalment vàrem plantar unes llavors que ens vàrem endur a casa. Aquestes llavors simbolitzaven tot allò que hem après durant el projecte: cuidar, fer crèixer, compartir i aprendre junts. Va estar una jornada molt lúdica, entretinguda i plena d’experiències entre família i escola.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut