2n TORNEIG DE VOLEIBOL ESCOLA SANT JOAN

El dimecres 29 de març l’alumnat de cicle superior vam disputar el 2n Torneig de Voleibol Escola Sant Joan.

Abans del torneig, hem estat dos mesos practicant volei a les sessions d’EF. Després, hem tingut capitans i capitanes que han fet d’observadors, han fitxat jugadors per als seus equips, han organitzat els escalfaments i les estratègies i tàctiques de joc.

Tots els jugadors i jugadores hem mantingut una actitud de fair play que ens ha fet viure una jornada esportiva molt emocionant.

Estem molt contents perquè companys i companyes d’altres curos ens han vingut a veure i a animar, ha set molt bonic!

També estem contents i agraïts a Wala Unipreus que ha patrocinat el torneig!