EL GRAN JOC DELS ANIMALS A CM

L’últim dia de curs els alumnes de Cicle Mitjà vam participar al Gran Joc dels Animals.

L’objectiu del joc era esbrinar quin animal era cada una de les mestres. Per fer-ho cada equip tenia un llistat la qual havia d’omplir amb les signatures de les mestres amb rigorós ordre. Per aconseguir la fita calia que cada grup anés a buscar a cada mestre i els preguntés si eren un animal concret, la mestra responia amb un repte/penyora. Quan el grup tenia assolit el repte calia que el presentés a la mestra en qüestió. Si els alumnes esbrinaven l’animal de la mestra, aquesta li signava el seu llistat i el grup podia anar per l’animal següent. En cas contrari, havia de continuar buscant el mateix animal però en un altra mestra.

Va guanyar l’equip que va omplir primer el llistat.

Ens ho vam passar molt bé!!!

Bon estiu a totes i tots!!!