Sortides en bicicleta. 4t i 5è nivell.

Els nens i nenes de 4t i 5è treballen la bicicleta aquest 3r trimestre.

Segons en nou currículum, l’Educació Física a l’etapa de l’educació primària ha de contribuir al desenvolupament integral de l’alumnat emprant el cos i el moviment com a mitjans prioritaris i fonamentals. Això implica,  utilitzar l’entorn com a espai de trobada per a la pràctica d’activitats físiques individuals i col·lectives saludables i sostenibles, és necessari proporcionar a l’alumnat una base de sabers relacionats amb el seu barri, poble o ciutat i el medi natural, tot identificant i donant a conèixer activitats que permetin complementar les tipologies d’activitats que es donen en contextos escolars i espais de pràctica que puguin ser utilitzats dins i fora de l’horari lectiu, fomentant i promovent el seu coneixement i utilització. I tot això de manera sostenible i segura en relació amb els mitjans i recursos emprats i respectuosa amb el medi on es duguin a terme. D’aquí el treball del 1r i 3r trimestre de la bicicleta dins i fora de l’escola.