MUSEU DE LA CIÈNCIA- BARCELONA

El dijous 1 de juny els alumnes de 5è nivell d’Educació Primària vam anar  de sortida al Museu de la Ciència CosmoCaixa, de Barcelona.

La  visita al museu de la ciència va ser un èxit. Els alumnes van poder gaudir de l’exposició Pixar i interactuar amb la creació d’imatges, imatges amb moviment, escenes… els va engrescar molt aquest món de la ciència tot experimentant i gaudint de la tecnologia que envolta totes aquestes pel·lícules.

També la visita al Bosc Inundat i la zona de l’Univers els va agradar molt. Van tenir petites estones  per moure’s lliurament pel museu i experimentar  tot aquest món.

Un museu que s’adapta a totes les edats amb un munt d’activitats per a fer i descobrir que val la pena que coneguin els nostres nens i nenes.