CONVOCATÒRIA AJUTS INDIVIDUALS DE MENJADOR ESCOLAR PER NECESSITATS SOCIOECONÒMIQUES CURS 2021-22

Benvolgudes famílies,

Us recordem que el període per presentar les sol·licituds d’ajut individual de menjador escolar per a necessitats socioeconòmiques pel curs 2021-2022 serà del10 al 31 de maig de 2021

Com a novetat haureu d’accedir al tràmit mitjançant qualsevol dels certificats digitals autoritzats (FNMT, tCat, Cl@ve, idCat mòbil, etc.), com ja us vam avançar.

També serà condició indispensable indicar l’IDALU (RALC) de l’alumnat sol·licitant, seguint les instruccions del Departament d’Educació.

L’IDALU el podeu trobar a qualsevol informe d’avaluació del vostre fill/a. Si no el trobéssiu ens podeu enviar un correu electrònic per demanar-lo.

👉👉👉 Per dur a terme el tràmit us haureu de dirigir al web del Consell Comarcal del Gironès

Nota informativa AIMS