CONCURS PROVES CANGUR 2019

Enguany els alumnes de cicle superior han participat a les proves de matemàtiques del Concurs CANGUR 2019, realitzant la fase de centre dijous, 21 de març de 2019.

El concurs Cangur  2019 està organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM), entitat nacional integrada en l’associació internacional Le Kangourou sans frontières (KSF), associació que reuneix personalitats del món matemàtic de nombrosos països i en el marc de la qual es convoca anualment el concurs Cangur..

L’objectiu d’aquesta iniciativa científica és estimular i motivar tants alumnes com sigui possible  i contribuir a la generació d’interès per a les matemàtiques.

Els alumnes del centre classificats serien els següents:

• Nil Mas Labarta, amb una puntuació de 115 punts d’un total de 120 punts, situant-se  en el 19è lloc del total de participants a la prova d’arreu de Catalunya. En motiu d’aquesta excel·lent classificació, ha obtingut una menció honorífica otorgada als alumnes de cada nivell, que han obtingut l’1% de millor puntuació.
  • Jordi Soler Gaspà, amb una puntuació de 98,5 punts d’un total de 120 punts, situant-se en el 6% d’alumnes amb millor puntuació de Catalunya.
  • Roger Reverter Pelluch, amb una puntuació de 97,5 punts d’un total de 120 punts, situant-se en el 6% d’alumnes amb millor puntuació de Catalunya.
  • Elsa Vargas Casas, amb una puntuació de 91,25 punts d’un total de 120 punts, situant-se en el 6% d’alumnes amb millor puntuació de Catalunya.