CLASSIFICATS AL CONCURS FEM MATEMÀTIQUES 2020

VOLEM FELICITAR A LA LAIA CASAS, GUILLEM DUCH, MOHAMED EL BAKRIOUI I MARIA ENCUENTRA!!!

Aquests alumnes de sisè han quedat seleccionats per la segona fase del concurs Fem Matemàtiques.

El seu treball en grup ha estat seleccionat d’entre tots els presentats dels diferents centres de la província de Girona. Es tractava de resoldre un seguit de problemes lligats a l’entorn i adequats per a treballar estratègies matemàtiques.

Aquesta activitat és organitzada anualment per la FEEMCAT amb el suport del Departament d’Ensenyament i està dirigida a tots els alumnes de sisè de Primària i primer i segon d’ESO dels centres escolars de Catalunya. S’organitza en forma de concurs i es desenvolupa en tres fases. Malauradament, en la situació actual, no es podrà dur a terme la segona i la tercera fase.

Us encoratgem a seguir gaudint amb les matemàtiques!!!

CLASSIFICATS PER LA SEGONA FASE ADEMGI