PROTAGONISTES DE P4A i P4B! Comencem….protagonistes 1r trimestre!

El protagonista de la setmana és un projecte de P4 en el que participen tant els alumnes com les seves famílies.

Cada setmana la dediquem a conèixer millor un company o companya de l’aula.

Els objectius d’aquest projecte són:
● Potenciar el valor que tots som diferents i que el fet de conèixer millor els companys ens enriqueix.
● Dedicar un temps a escoltar coses dels companys, potenciant la comunicació oral i el diàleg espontani.
● Afavorir el lligam casa-escola implicant les famílies de manera directa amb el treball de l’aula.
● Afavorir l’autoestima i la confiança en un mateix.

Ser protagonista durant una setmana ens agrada molt!
Tots esperem amb ganes l’estona que dediquem cada dia a parlar de nosaltres: explicar coses de quan èrem petits, ensenyar les nostres joguines preferides, mirar fotos i explicar-les i veure com hem canviat…

Tot seguit us presentem dos videos on podeu veure a tots els Protagonistes d’aquest primer trimestre!