LA DIADA DE SANT JORDI

Al llarg de tota la setmana, els nens i nenes de l’escola, van estar fent  un  munt d’activitats per celebrar el dia del llibre i la rosa.  Les quals van tenir la seva cloenda el dia de St. Jordi.

A educació infantil  van fer una roda de contes d’educació emocional durant la setmana. També van  elaborar una manualitat, i per últim van organitzar la primera Fira del conte usat d’intercanvi. Cada nen i nena va portar un llibre usat de casa uns dies abans,  i el dia de Sant Jordi es va muntar la  fira de contes al pati d’infantil.

Cicle inicial, va celebrar la diada a través de contes, activitats interactives i diversos tallers. Durant tota la setmana, van enfocar el treball en aquesta diada festiva. Així i tot, el divendres a la tarda, es van organitzar per a fer tallers dintre l’aula, juntament amb un racó digital i el racó de contes de Sant Jordi. Els alumnes de cicle inicial, van gaudir  molt d’aquest dia i van sortir molt contents amb les activitats presentades.

Cicle Mitjà va realitzar diverses manualitats de St. Jordi,  i divendres a la tarda van gaudir de la visita de la Rosa Casanovas, autora dels llibres “El regal” i “La goma trapella” que van llegir, aquest trimestre,  els alumnes de 4t i 3r a les aules.

Per acabar, els més grans de la casa entretant van estar preparant roses per l’ocasió. A més, van preparar uns monòlegs i unes petites obres de teatre, que van representar,  el dia de la diada, i que van combinar amb una marató de lectura en veu alta.

Va ser un St. Jordi diferent però especial,  del qual els deixem una petita mostra.