CELEBRACIÓ DE LA CASTANYADA!

El passat 28 d’octubre vam celebrar la Castanyada. Aquest any com a novetat, vam fer un concurs de decoració de paperines promogut per l’AFA de l’escola amb un premi per classe. Al matí, els alumnes de I4 i I5 van fer una sortida pels camins del Mas Roig i després van anar a esmorzar a l’esplanada del davant del polivalent,  a on els esperaven els nens i nenes de I3. Un cop esmorzats, tots junts van compartir una estona de joc.

A la tarda, vam retornar a la celebració de la Castanyada tal i com ho fèiem abans de la pandèmia…però amb una mica més de calor! Després del repartiment de premis de les paperines, vam ballar danses i menjar castanyes  molt bones que ens van torrar la junta de l’AFA de l’escola.

Vam passar un dia ben entretingut i diferent!!!