Sortida al Parc de la Draga de Banyoles

Els alumnes de 5è nivell, el dimecres 22 de març de 2023, vam anar a fer de neolítics al Parc Neolític de la Draga a Banyoles. Vam caçar com els neolítics amb llances i arcs, vam visitar les cabanes on vivien els neolítics i per últim vam moldre gra i van aconseguir fer farina. L’experiència va ser molt divertida i ho vam passar com autèntics neolítics. Les monitores van explicar molt bé com era la vida en el Neolític. Quan vam acabar la visita al Parc de la Draga vam anar a dinar al costat del pavelló de Banyoles. Després de dinar vam anar a jugar al parc infantil de la Draga on hi ha construccions de fusta i cordes, perquè els infants poguessin passar-ho bé. Va ser un dia meravellós per les mestres i els alumnes.

A l’autobús vam fer una versió nova d’una cançó que cantem quan anem amb l’esplai “Papu-Tisores”:

“Som l’escola Cadiretes i venim de Llagostera,

no ens agrada estudiar gaire i sí anar d’excursió.

1, 2, 3 i 4

quines mestres tan guapes