PARTICIPACIÓ A LA PRIMERA ACADÈMIA DE LA FUNDACIÓ PLANT-FOR- THE-PLANET

Dissabte, 11 de novembre de 2017, un grup de vuit alumnes de 4t nivell de la nostra escola participava a la 1a Acadèmia de la Fundació PLANT-FOR- THE-PLANET, conjuntament amb nens i nenes de la resta de centres educatius de Llagostera i Cassà de la Selva. Aquesta activitat realitzada a Can Vilallonga, forma part del projecte impulsat per la Fundació internacional i el Consorci de Les Gavarres amb l’objectiu de crear una xarxa d’ambaixadors per a la justícia climàtica en aquest entorn natural, lluitant contra el canvi climàtic a partir d’un pla d’accions concretes i d’estendre entre els joves una mentalitat ecològica i sostenible. L’activitat va finalitzar amb la plantada d’una seixantena d’arbres.