LA NOVA BIBLIOTECA DEL CICLE INICIAL!

Al Cicle Inicial estem d’estrena! Hem renovat la nostra biblioteca amb diverses millores: canvi de lloc situant-la al rebedor de la 1a planta, adquisició de mobiliari (carros per als llibres, sofà, prestatgeries) i coixins, i l’increment considerable de la il·luminació d’aquest racó educatiu.
Aquest espai és molt important per als alumnes de cicle inicial. Cada grup estable dedica una sessió diària de 30 minuts després del pati per a l’adquisició del gust per a la lectura. Alguna d’aquestes sessions es realitza a la biblioteca, a banda  d’endur-nos els carros de llibres a l’aula per fer un treball més específic, sempre que és necessari.
En aquest espai hi trobem dues seccions: llibres d’Imaginació i llibres de Coneixement. En el racó d’Imaginació els alumnes troben contes, revistes, còmics i un munt d’històries per fer volar la seva imaginació. En l’espai de Coneixement els nens i nenes poden accedir a llibres classificats per diferents temàtiques relacionades amb els centres d’interès que es treballen a les aules. Aquests llibres els aporten coneixements amb acompanyament d’il·lustracions de gran qualitat per donar resposta a la seva curiositat.

Aprofitem aquest article per agrair immensament a la regidora d’Educació de l’Ajuntament de Llagostera que ens hagi obsequiat amb la millora de la il·luminació de la biblioteca de cicle inicial, afavorint que les activitats dutes a terme en aquest espai educatiu siguin del tot satisfactòries.