JUBILACIÓ TONI SÁNCHEZ

Dijous, 31 de març de 2022, finalitza una etapa important en la vida d’en Toni Sánchez, un company de feina que forma part de l’escola Puig de les Cadiretes des dels seus inicis, mostrant un perfil professional amb un grau d’implicació molt més enllà de les funcions atribuïdes, esdevenint un pilar fonamental en la vessant tècnica de la transformació digital del centre.

En Toni assumeix la responsabilitat de la consergeria de l’escola el mes d’agost de l’any 2009, a punt de finalitzar el projecte d’obra del centre. Uns dies d’un tràfec enorme amb la neteja d’impacte, la distribució del mobiliari … Calia que tot estigués a punt per rebre l’equip de mestres el dia 1 de setembre.

Una anécdota significativa seria el comentari de l’arquitecte tècnic, en referència a que no havia vist mai una escola de nova creació que a finals del mes d’agost, ja estigués a punt per rebre docents i alumnes.

Així és en Toni, un professional altament compromès en les seves responsabilitats desenvolupades de forma eficaç, eficient i efectiva, i sempre amb la qualitat humana pròpia d’una bellíssima persona.

En Toni inicia el seu recorregut laboral al centre procedent de l’escola Montserrat de Malgrat de Mar. L’experiència adquirida al llarg d’anys dedicats al manteniment d’un centre escolar, es fa evident des d’un primer instant en la capacitat organitzativa i d’execució de la diversitat de tasques corresponents a la consergeria. També, en l’establiment de la relació adient amb les empreses que intervenen a l’escola, sempre amb l’objectiu de garantir un funcionament òptim de les instal·lacions escolars.

Des d’un primer moment, mostra també un altre punt fort del seu perfil professional: la competència tecnològica, implicant-se de forma extraordinària en el manteniment d’una quantitat significativa de dispositius digitals, actualitzant-los en el temps i revisant en tot moment el grau de connectivitat. És així com en Toni ens ofereix de forma altament generosa un profund coneixement tècnic de l’àmbit tecnològic, contribuint de forma cabdal des de la vessant tècnica, a la transformació digital del centre.

Davant de qualsevol dificultat en els diversos àmbits del funcionament de l’escola, el 1r pensament és acudir a en Toni per demanar ajuda i rebre l’atenció necessària per part d’un membre de l’organització, capaç de donar resposta a tots els problemes, i disposat a ajudar en tot moment.

Després de 12 anys i mig d’implicació intensiva i permanent a l’escola, arriba el moment d’encetar una nova etapa sense responsabilitats laborals i orientada a gaudir d’altres interessos i afeccions com el teatre, la cura de les seves mascotes… i molt especialment, a conrear l’estimació envers la seva companya de vida, la Rosa i el seu fill Enric.

Arribats al final del vincle professional amb l’escola, la comunitat educativa del centre agraeix immensament a en Toni tants anys de dedicació altament compromesa al servei de l’escola Puig de les Cadiretes!