DIADA DE L’EDUCACIÓ FÍSICA AL CARRER

Dijous 25 d’abril vàrem celebrar el dia de l’educació Física al carrer. Els nens i nenes de 4t curs, de les dues escoles de Primària de Llagostera, Lacustària i Puig de les Cadiretes, ens vam trobar al Parc de l’Estació a jugar Jocs Multiculturals.

El Dia de l’Educació Física al Carrer és una jornada festiva i de convivència per mitjà de la qual es vol fer visible el valor l’Educació Física. Alumnat i professorat sortim a les places, parcs i carrers dels nostres pobles,

L’Educació Física és una eina fonamental per al desenvolupament integral i integrador dels nostres infants que reporta beneficis físics, psíquics i socials. És un mitjà idoni per fomentar estils de vida actius i saludables per trencar els elevats índexs de sedentarisme i obesitat.

Visca l’educació Física

Us deixem una petita mostra de la diada.