CONCURS “LES PILES, A L’APILO DE L’ESCOLA”

Llagostera, 8 de gener de 2018

Benvolguts/des,

Us informem que el Departament de Territori i Sostenibilitat a través de l’Agència de Residus de Catalunya, organitza la IV edició del concurs “Les piles, a l’APILO de l’escola”.

El concurs consisteix en recollir i guardar en un contenidor APILO de recollida selectiva instal·lat a l’entrada de l’escola, piles i acumuladors portàtils: piles, piles botó, acumuladors utilitzats en telèfons mòbils, càmeres de vídeo i eines portàtils de procedència familiar.

Els premis del concurs són els següents:

• 2.500,00 € per al centre educatiu de Catalunya que reculli més piles i acumuladors portàtils.
  • 2.500,00 € per al centre educatiu de Catalunya que reculli més piles i acumuladors portàtils per alumne.
  • 1.500,00 € per al centre educatiu que quedi en 2n lloc del rànquig de recollida de piles i acumuladors portàtils per alumne.
  • 1.000,00 € per al centre educatiu que quedi en 3r lloc del rànquig de recollida de piles i acumuladors portàtils per alumne.

Es tracta d’una oportunitat per al treball dels valors mediambientals, a banda de la motivació generada per la possibilitat de poder aconseguir un dels premis del concurs que destinaríem a equipament tecnològic.

US ANIMEM A PORTAR LES PILES I ACUMULADORS PORTÀTILS DE CASA PER OMPLIR EL CONTENIDOR APILO.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Cordialment

La direcció del centre