COMUNICAT FAMÍLIES

Benvolgudes famílies,

Us donem la benvinguda al nou curs escolar 2020-2021, previst d’iniciar presencialment dilluns, 14.09.20.

Enguany, la missió de l’equip docent del centre està orientada a assegurar el dret a una educació de qualitat als nostres alumnes, tot garantint alhora, el compliment de les mesures de seguretat i higiene establertes per les Secretaries generals del Departament d’Educació i del Departament de Salut.

A fi d’informar-vos de qüestions de gran interès per a les famílies en vigília de l’inici del nou curs escolar, us convoquem a assistir a una reunió telemàtica prevista de dur a terme dimecres, 09.09.20 a les 18:00 h.

Ordre del dia:

1. Canvis en l’organització pedagògica a partir del triplicat del 1r, 4t i 5è nivell
  2. Protocol d’aplicació de les mesures de prevenció i protecció de la Covid-19
  3. Pla d’organització del centre curs 2020-2021
  4. Precs i preguntes

Anotarem l’enllaç de la reunió properament

Esperant la vostra participació en la reunió, us saludem cordialment.

La direcció del centre